Stinta vs. Martin

Bandet börjar mer och mer likna en liten familj, Karin är den galna storasystern, David den ansvarsfulle storebrodern och Martin... är definitivt yngst i familjen, dvs. lillgossen.
Lillgossen o Stini kommer troligtvis minska i storlek de närmaste fem veckorna. De har slagit vad om en summa pengar om vem som kan gå ner flest kilon på fem veckor. Tävlingen avslutas när vi kommer hem från Kina.
Jag har tagit på mig rollen som Stinis coach och jag ska vara skoningslös. Hon ska inte ens få lukta på kaloririk förtäring och om hon ska förflytta sig, är det höga knän som gäller.

Karro

image39
Foto: Anders Berg

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen en liten uppdatering! Som jag väntat, trodde nästan ni gått under jorden, fast går man tillräckligt långt under jorden så sägs det att man hamnar i Kina...? Kramisar från AnnaPanna

2008-04-06 @ 17:01:56
URL: http://luna1000.blogg.se
Postat av: Snadris

HEJA STIN! Den privata hejaklacken finns på gräddvägen 6 :)

2008-04-06 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0