In desperate need of a chocolatebar

Jag och min trogna vapendragare Stini, de blondaste av blondiner, har idag stått oførståendes framför en biljettautomat  i minst en kvart, utan att førstå ett jota, och sett køn væxa bakom oss. Till slut var vi tvungna att se nederlaget i vitøgat och frågade førsta bæsta lusekofta om hjælp.

Efter detta missøde kunde vi inte hålla emot längre. Vi var førskræckligt førødmjukade och in desperate need of a chocolatebar. Vi gick in på førsta bæsta Narvesen och högg tag i varsin endorfinbefriande underbaring. När jag køpt min, gick jag ut för att vänta på Stini. Jag var så førtrollad av min choklad, att jag inte mærkte att jag stællt mig mitt mellan dørrarna, nær jag førsøkt øppna den. SHOPP så åkte dørrarna ihop och jag var fast. Dær stod jag skrikandes tills Stin ræddade mig genom att nærma sig dørrøppnarcensorerna.

Karro

Kommentarer
Postat av: Snadris

Haha bara du som lyckas med nåt sånt karro! :)

2008-03-18 @ 09:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0