Stini - Fem stjärnor i köket

Jag och Sara har blivit tvungna att bannlysa Stin från köket. När hon diskar måste man kunna simma för att ta sig genom rummet och hon lyckas alltid få till en mycket "spännande" smak på maten. Stin är själv övertygad om att hon är en mästare på att få smaklökarna att dansa.
När jag och Sara lagar mat är vi tvungna att vakta stekpannan och kastrullerna noga. Rätt som det är kan Stini komma farande med saltet, sockret eller någon kryddburk i högsta hugg. Om man vill att maten ska förbli ätlig är det bara att satsa och ge na en hockeytackling.

Karro


Kommentarer
Postat av: Helena

Klart jag kommer och halsar pa! Hur kul vore inte det? Hur lange blir ni kvar i vastlandet?
Riktigt fin lagenhet har ni lyckats skrapa ihop i alla fall, jag ar imponerad!
Inspirerad blir jag ocksa, kanske jag ocksa styr kosan vasterut fram mot hosten...
Klem!

2008-03-21 @ 10:34:35
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0